Garantie, Service & Klachten

Garantie

Ik vind tevreden klanten heel belangrijk en ik sta 100% achter mijn producten. (Dat kan ook niet anders als je bijna alles zelf maakt natuurlijk.) Service staat daarom bij mij op de eerste plaatst. Ook doe ik logischerwijze mijn best om jouw bestelling in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een pakketje beschadigt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met mij. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Service

Heb je per abuis een foutje gemaakt? Geen stress, neem gewoon contact met mij op. Dan help ik je weer op weg. Ook als hiervoor een stukje vervangen moet worden. Ik stuur het je met plezier toe! Is je product niet naar wens? Neem dan contact met mij op. Ik zal altijd samen met je kijken hoe we je klacht om kunnen zetten in een positieve ervaring.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Maak je eigen 3D Papercraft model met een alles-in-één DIY pakket